Monday, January 4, 2010

notorious kid in the block


pagi tadi as i was passing by the school nearby my house, i saw a lot of budak2 kichi pergi sekolah. haha, comel je. mcm2 perangai. ade yg rilek jeh dduk ats jalan tar tuh, mmg tak kotor lah baju die. mmg bukan putih pon baju die tuh. haha.

teringat pulak saye waktu kecik2 dulu. kak cik kate saye nangis waktu saye darjah satu dulu. -__- mane ade. tipu jea. saye RASE saye tak nangis. saye rase laaaaa. saye waktu kecik en, saye monster. ye, sumpah. tak tipu. tanye lah kakak2 saye. siape kaki menggigit kat umah tu? siape kaki nangis? siapa kaki pukul org dgn barang2 yg agak tak patut memukul org seperti mug, cawan dan juga senduk? siapa jugak yg suke main spray nyamuk tu? bahaye wooo mende tuh, kene mate boleh bute.

tak cukup monster lagi? saye suke main barbie saye, sepahkan kaw2 punye, lepas tu biarkan saje. mama suruh kemas buat deeeekkkkk je. ouh2, suke main masak2 kat luar rumah tu. take note saye main masak2, memang masak betul. habis periuk belanga, sudu garfu, senduk, pinggan mangkuk mak aku semua aku angkut. lepas tu aku masak lah BUNGA2 kesayangan mak aku kat luar rumah tu. habisssss semua pokok die botak. kesian mama saye, die punye lah jage pokok2 die, da berbunge setaman, baik punye, aku kutip. haha. and yessss, once again, setelah semua selesai, aku tak kemas -__-

banyak lagi ke'monster'an aku. tak nk cerita la. takut korg lari ketakutan nnti.

heeeee, i think my childhood is one of the best moment in my life :)


footnote : hey, enjoy ur school life. its not as bad as it seems. trust me :)

No comments:

Post a Comment